Prekių katalogas

Prekių grąžinimas

  •  Vartotojų įsigytų prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.

     

    Prekių grąžinimą ar keitimą reglamentuoja:

    LR Civilinio kodekso nuostatos, 6.362 straipsnis. Daiktų keitimas ir grąžinimas.
    Sutarčių, kurių negalima atsisakyti sąrašas pateiktas CK 6.22810 str. 2 d.   

    Norėdami išvengti nesusipratimų, primygtinai prašome Jūsų nusipirkus prekę, atidžiai perskaityti jos eksploatavimo instrukciją, garantinių įsipareigojimų ir nemokamo serviso aptarnavimo sąlygas.

     

    Jei apmokėjote už prekę elektroniniu būdu, o mes ją pristatėme vėliau, nei buvo sutarta:

    Tuo atveju, jei nusipirkote prekę ir už ją sumokėjote iš anksto pavedimu ar pagal internetinės bankininkystės sistemą, o dėl prekių trūkumo sutartu terminu jos negalime pristatyti, mes įsipareigojame Jums iškart grąžinti Jūsų sumokėtus pinigus.

     

    Jei prekė nekokybiška:

    Tuo atveju, jei nusipirkę prekę, pastebėjote, kad ji yra nekokybiška, Jūs turite teisę grąžinti tokią prekę mums per 3 (tris) darbo dienas nuo pristatymo Jums dienos. Tokiu atveju mes įsipareigojame netinkamos kokybės prekę nemokamai pakeisti į kokybišką prekę arba Jums grąžinti sumokėtus pinigus.

     

    Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

    Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta, nenaudota;

    Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės, neužpiltas kuras bei tepalai ir kt.);

    Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;

    Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną, kuris buvo išduotas ir užpildytą prekės grąžinimo dokumentą (laisva forma, kas grąžinama, grąžinimo priežastys);

    Susitariama jog prekės, kurių nebuvo sandėlyje ir buvo užsakytos specialiai pagal atskirą užsakymą iš gamintojo, negali būti grąžintos.

     

    Grąžinimo forma atsisiuntimui